Tenth

15:00:00 Unknown 2 Comments

Muszę Wam powiedzieć o mojej ostatniej obsesji na punkcie albumu Shawn'a Mendes'a 'Iluminat"! Słucham już go od 2 tygodni 24/h! Chyba najbardziej adoruje piosenki Mercy i Ruin, ale wszystkie są naprawdę mega!  ---> Mercy <-----


Dziś chciałam się również z Wami podzielić, moimi innymi odkryciami min. Henrietta Harris, Sandra Chevrier oraz Robert Dean, ale nie tylko... również, typowe jak u mnie, inspiracje tumblrowe. Zostawiam Was z tymi pięknymi i bardzo oryginalnymi zdjęciami...koniecznie dajcie znać co sądzicie bo jestem strasznie ciekawa jakie emocje wywołują u Was i czy w ogóle uważacie poniższe zdjęcia za piękne i wyjątkowe.


Na początek Sandra Chevrier.... 












Robert Dean...




Henrietta Harris...



       To są moje dwa ulubione zdjęcia, które wiszą nad moim łóżkiem, niestety nie znam autora


Chcę Wam jeszcze pokazać coś co znalazłam na tumblr. Prawda, że pomysłowe?





                                                          Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr.

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Lubię przeglądać tego typu rzeczy, intrygująca sztuka cieszy moje oczy.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń