Third

16:00:00 Unknown 4 Comments

                                                                          Hello
Jest to już mój trzeci post na blogu ( wiem, trudno się domyślić) więc to dobry czas, żeby wyjaśnić co znaczy moja nazwa. Długo myślałam nad nazwą a nie chciałam czegoś banalnego i wybrałam  to słówko, nie ma dla mnie większego znaczenia, ale jest 'inne'.


 Co się stało z sierpniem? Czy tylko mi minął jakby trwał góra dwa dni? Współczuję albo i zazdroszczę osobą które za kilka dni wracają do szkoły ( nigdy wcześniej nie pomyślałabym, że to kiedyś powiem). Mam 19 lat a moja przygoda ze szkołą skończyła się wraz ze zdaną maturą( dalej nie wierzę w to jak zdałam matmę!). Chociaż może nie do końca kompletnie odcięłam się od szkoły bo w maju znowu będę walczyć ale tym raz z własnej woli... za rok poprawiam dwa przedmioty - biologię i angielski. Śmiesznym faktem jest to, że na uczelnie do której będę chciała się dostać, są testy sprawnościowe z biegania i pływania...a piszę to trzymając ciasto w ręku(lol)

Przyszły rok zapowiada się dosyć przerażająco czyt: dorosłe życie. Nie traktuję tego jako 'wolny'  rok a wręcz odwrotnie. Będę musiała pogodzić pracę i zmobilizować się do samodzielnej nauki. Mimo to nie uważam, że ten rok będzie stracony, jeżeli zrealizuję te rzeczy które chcę. Dużo osób mówi "a co jak nie poprawisz?" - pójdę na prywatne studia, które sama opłacę to jest TYLKO rok nie AŻ rok.
Według mnie każdy powinien robić sobie gap year, bo kiedy jak nie teraz? ;)
W przyszłym roku chcę robić mnóstwo nowych rzeczy i przede wszystkim poznać nowe inspirujące osoby bo uważam, że nic tak nie rozwija człowieka jak kontakt z drugim człowiekiem. Oprócz poznawania ludzi chcę podróżować, ale i też zrobić coś związanego z moją pasję - piłką nożną. Po maturze chcę wyjechać na 3 miesiące do pracy do UK.  Jak widzicie mam głowę pełną pomysłów i mogłabym tak wymieniać i wymieniać i mam nadzieję, że Wy też tak macie. Mam nadzieję, że za rok przeczytam ten post i będę szczęśliwa, że udało mi się spełnić wszystkie rzeczy. To jest dobry post, żeby powiedzieć Wam co jeszcze w moim życiu odgrywa dużą rolę, jest to MUZYKA. Dziennie słucham około 8h więc to duża część mojego dnia, dlatego na blogu możecie posłuchać na co aktualnie mam obsesję! Uwielbiam Rihanne, Kodaline, Eda i Birdy. Jeżeli miałabym jeszcze coś dodać o sobie to w przyszłości chciałabym mieszać w Londynie i bardzo bardzo dużo podróżować. Kocham piłkę nożną, sama powracam do grania i uwielbiam oglądać ( Arsenal&Real Team ;))
See you soon.














 Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr.
Zapraszam na mojego - Tumblr :)










You Might Also Like

4 komentarze:

  1. Wybrałaś fajną nazwę, bardzo oryginalna i super znaczenie, szkoda że u nas nie ma takiego słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna nazwa i fajny wygląd bloga, zwykły a jednak ma coś w sobie! Super ☺
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń