Fourth

20:00:00 Unknown 2 Comments

                                                                          Hello
Dawno mnie nie było, ale obiecałam sobie, że wejdę dopiero wtedy kiedy znajdę pracę iii się udało! Szczerze nie wiedziałam, ze jest z tym tak trudno; myślała, że zaniosę kilka cv i zaraz będę miała odzew. Przez wolny rok chciałam zrobić coś związanego z moją pasją, ale niestety ostatnio wszystko za co się biorę - wali się. To jest chyba prawdziwe życie, trzeba się podnosić i próbować na nowo aż w końcu spełnimy nasze marzenia. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się coś wymyślić, żeby spełnić się w 100%.
Trzymajcie kciuki!
Post dziś bardzo krótki, ponieważ chciałam z Wami podzielić się najlepszymi (według mnie) stylizacjami z NYFW! Na początek zdjęcia street style modelek, blogerek i gości pokazów. Nie zapomniałam dodać wybrać zdjęć z wybiegów ( moje ulubione stylizacje zdecydowanie pochodzą z pokazu Tommy Hilfiger'a, chociaż moim dużym odkryciem jest Oscar de la Renta), ale je pokażę w kolejnym poście!
Dołączam też jeden z najlepszych występów Rihanny na który czekałam do prawie 6 rano + przemowa Drake... to było coś niesamowitego i wzruszającego!

Dajcie znać, która stylizacja podoba Wam się najbardziej.

Do zobaczenia :)






                                                                  Źródło-Maffashion
                                             Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblr.
                                             

You Might Also Like

2 komentarze: