Ninth

12:00:00 Unknown 10 Comments



                Stradivarius X Bersha X H&M X Zara 

Hello!

Dziś przychodzę do Was z najlepszymi rzeczami na jesień znalezionych w sieciówkach. Wszystkie rzeczy będą podlinkowane, więc jeżeli coś Wam się spodoba będzie łatwo znaleźć. Na końcu dodałam najlepsze inspiracje street style.
Co jest modne w tym sezonie? Zaczynając od dodatków - naszywki( szczególnie dużo wypatrzyłam kwiatów), chokery - tutaj bez żadnych ograniczeń, w sklepach znajdziemy od delikatnych czarnych naszyjników, po grube zakrywające całą szyję. Mój chyba ulubiony trend na ten sezon to zdecydowanie opaski, zakładane jak tylko chcemy, z przodu i z tylu do tego wyglądają naprawdę super! Przechodząc do ubrań - tiul i cekiny w tym sezonie wygrywają, ale też nie możemy zapomnieć o jeansach i dużych ciężkich butów, bluzy do kolan, świecące kurtki. Nie wiem jak u Was, ale ja mam nadzieję, że moda na bomberki jak najszybciej zaniknie. Dla mnie obecne trendy są jedynymi z najlepszych od bardzo dawna...chyba mam słabość do lat 90tych. Czy tylko ja zakochałam się w tych pięknych torebkach?!
PS: Zgadzacie się ze mną, że Hailey wygląda prze-genialne w nowej kolekcji Stradivariusa?

Dajcie koniecznie znać czy podoba Wam się tego typu wpis! 

See you soon.



Płaszcze:

1 2 3 

Sukienki:

1 2  3 4

Bluzki/Topy:


1 2 3 4 5

Spodnie:

1 2 3 


Torby/Plecaki:

1 2 3 4 5 6 7 8  9 

Akcesoria:

1 2 3 4 5 6


Buty:

1 2 3 4 5 6 7 8 9




                                                                        Źródło -Tumblr


You Might Also Like

10 komentarzy:

  1. Khaki, moro, popiel i bordo dla mnie wymiatają. Naszywki bez przesady też świetnie się prezentują. Kurtki typu bomber uwielbiam, wyglądają bardzo świeżo, na pewno odmładzają kobietę, a jednocześnie są dobre na każdy look. Uważam, że w opaskach na co dzień wygląda się dość idiotycznie, ale za to spodobały mi się naszyjniki jako czarne tasiemki przy samej szyi. Wyglądają super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, do tego idealnie dobrane inspiracje :)

    http://mamariw.blogspot.com/2016/10/inspiracje-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką bizuterię w starym stylu *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nic nie kupowałam w sieciówkach, bardziej wole wybierać się do lumpeksów zawsze można znaleźć coś pięknego i nie powtarzalnego :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale trzeba mieć naprawdę cierpliwość do lumpeksów

      Usuń