Seventh

13:00:00 Unknown 0 Comments

 Hello,
Na początku chciałam Wam bardzo podziękować, bo kilka dniu temu wybiło ponad 3000 tyś wyświetleń. Wiadomo dla jednych to jest dużo dla drugich duże nic, dla mnie naprawdę jest to super, bo wiem, że od czasu do czasu ktoś tu zagląda i warto kontynuować. Jeszcze to ile miłych komentarzy dostałam pod ostatnim wpisem a to dużo dla mnie znaczy bo możecie wierzyć, albo nie, ale ostatni post zabrał mi dużo czasu. Jeżeli chodzi o mnie to postanowiłam, że  w GAP YEAR będę poprawiać również matematykę ( co jest naprawdę wyzwaniem bo wiecie jak nienawidzę matmy). Stwierdziłam, że jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to po studiach fizjoterapeutycznych, wyjadę do UK na studia związane z piłką nożną :)
Zaczęłam kurs angielskiego, pracę, chodzę na treningi, na siłownię i uczę się do matury. Przyznam Wam, że to jest mega wyzwanie, ponieważ przez ostatnich kilka miesięcy leżałam i kwitłam :D 

PS: Jeżeli macie ochotę przeczytać trochę o mnie to zapraszam THIRD.


 Dziś krótki szybki post o kolekcji Rihanny z Pumą. Nie będę się długo rozpisywać, kolekcja jest oryginalna  - tak jak sama RiRi. Przede wszystkim dominuje róż i biel, ale też nie brakuje bardzo popularnego w tym sezonie khaki. Zwróczcie uwagę w czym jest sama Pani Fenty. Dajcie znać jak Wam się podoba! 
See you soon.

                         Fenty X Puma


Źródło-Tumblr




You Might Also Like

0 komentarze: