Fifth

22:00:00 Unknown 0 Comments

                                                                              Hello
Druga część zdjęć z Fashion Weeków! Miałam dodać zdjęcia tylko z Nowego Jorku, ale pomyślałam, że super będzie zestawić zdjęcia z dwóch różnych miejsc. Na początek zdjęcia z Londynu. Dodałam więcej stylizacji z NY, ale to właśnie stamtąd ubrania podobały mi się najbardziej. Nie będę się długo rozpisywać, tylko zapraszam Was do oglądania wybranych przeze mnie inspiracji. Który Fashion Week podoba Wam się bardziej? 
Do zobaczenia :)  

                    London Fashion Week


BOSS 



BURBERRY 




                    EMILIA WICKSTEAD


JASPER CONRAN


                           Markus Lupfer 




New York Fashion Week

Tommy Hilfiger 



Oscar de la Renta


Micheal Kors



Alexander Wang


Victoria Beckham 



Thom Browne 




MISBHV

Źródło - Tumblr



You Might Also Like

0 komentarze: