Crew day #GigiHadid

12:34:00 Unknown 1 Comments

Hello,
Dawno mnie tutaj nie było przez kompletny brak czasu. Pogodzenie pracy, nauki i znajomych jest bardzo trudne i podziwiam osoby, które sobie z tym radzą. Już niedługo, postaram się 3 dni pod rząd dodać posty z wyjazdu, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 
Dziś dodaje pierwszy post z nowej serii. Wpis jak już pewnie zauważyliście, jest o wspaniałej Gigi Hadid!




Posty tego typu będą głowie przedstawiały najlepsze stylizacje i wzbogacały Was o kilka informacji o danej osobie. Na początek myślę, że warto wspomnieć o tym, że Gigi od najmłodszych lat próbowała swoich sił w modelingu. Jeden z pierwszych sukcesów modelki, jest udział w kampanii Guess w wieku 2 lat (!). Obecnie Gigi jest jedną z najpopularniejszych modelek na całym świecie i stale bierze udział w różnych kampaniach. Jest modelką w IMG Models.




Kilka kampanii, w których możemy zobaczyć Gigi jest współpraca z Tommym Hilfigerem, okładka w Vogue czy występ w jednym z najpopularniejszym show Victoria Secret. Modelka jest obecnie w związku z Zaynem Malikiem (czemu on jest taki przystojny?). Gigi nie tylko może zapisać na swoim koncie, setki kampanii, ale i udział w TELEDYSKU jak i prowadzenie gali AMA. Oprócz przystojnego chłopaka pokazuje się również wśród swoich branżowych przyjaciółek- Kendall Jenner, Taylor Swift oraz równie piękną siostrą Bella Hadid. Trudno mi powiedzieć jaka Gigi jest z charakteru, bo to tylko mogą o niej powiedzieć jej najbliżsi. Według mnie wydaje się bardzo miłą i sympatyczną osobą. Kocham jej styl i jest moją inspiracja. Niżej udostępniam Wam moje ulubione filmiki z nią + słynny filmik kiedy śpiewa piosenkę Justina! 
See you soon! 






                                                               Źródło-Tumblr

You Might Also Like

1 komentarz:

  1. Gigi Hadid bardzo inspiruje, nic dziwnego, że stała się it girl


    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń